Plusssz wybiera Garden of Words do obsługi PR

Do grona klientów agencji Garden of Words dołączyła marka Plusssz, której dystrybutorem jest spółka Polski Lek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Plusssz wybiera Garden of Words do obsługi PR

Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR jak prowadzenie biura prasowego oraz media relations. Dodatkowo, agencji powierzono opracowanie strategii działań komunikacyjnych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/great-minds-reklama-plusssz-social-media ##

Ze strony agencji za prowadzenie projektu odpowiedzialna jest Agnieszka Kozak-Sanecka, która raportuje do dyrektor zarządzającej Grupą, Iwony Michalczyk. Przed agencją postawiono kilka istotnych zadań do zrealizowania.

Przy ugruntowanej pozycji na polskim rynku suplementów diety, marce zależało na zalezieniu agencji, która zrozumie sposób funkcjonowania brandu, ale także zaproponuje nowe, kreatywne rozwiązania komunikacyjne, dostosowane do odbiorców.

W portfolio produktowym marki Plusssz obecne są suplementy diety w tabletkach musujących takie jak elektrolity, witaminy czy minerały, dedykowane do różnych grup docelowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"