„Pluszaki Rozrabiaki” promowane przez rekomendacje

Rozpoczęła się kampania promocyjna magazynu „Pluszaki Rozrabiaki” oparta na marketingu rekomendacji. Akcję realizuje agencja Streetcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii promocyjnej „Pluszaków Rozrabiaków” tysiąc kobiet z dziećmi w wieku od 3-9 lat otrzymało egzemplarze tego pisma dla siebie i do rozdania dla innych matek oraz specjalnie przygotowany przewodnik po świecie. Uczestniczki akcji będą przekazywać organizatorom opinie na temat magazynu oraz informować o ilości swoich rekomendacji. Celem akcji oprócz promowania pisma i podkreślania jego atutów jest budowanie naturalnej więzi między nim a jego czytelniczkami oraz zbieranie ich sugestii.

grafika

Kampanię – zaplanowaną na dwa miesiące – realizuje agencja Streetcom, na zlecenie publikującego „Pluszaki Rozrabiaki” wydawnictwa Egmont. W ramach akcji firma uruchomiła na swojej stronie internetowej forum poświęcone temu czasopismu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"