Pluxee podbija rynek… przyjemnościami

Fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży za swój główny cel przyjmuje odkrywanie codziennych przyjemności  i wywoływanie uśmiechów. Nowoczesna, optymistyczna i cyfrowa marka Pluxee odpowiada na zmieniające się potrzeby odbiorców i mocno zaznacza swoją obecność w obszarze kart przedpłaconych. Kampania launchująca Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Poznajcie DNA Pluxee.

artykuł sponsorowany Pluxee Polska
artykuł sponsorowany Pluxee Polska
Udostępnij artykuł:
Pluxee podbija rynek… przyjemnościami

Pluxee (czytaj: PLAXI) chce uszczęśliwiać swoich użytkowników, a działom HR, marketingu, sprzedaży oraz agencjom marketingowym ułatwiać pracę i sprawdzać się w praktyce. Marka oferuje spersonalizowane, nowoczesne karty, które zapewniają pracownikom, klientom i nagrodzonym to, co najważniejsze: wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Z Pluxee można łatwo sięgać po to, co naprawdę ważne - a przecież dla każdego to oznacza coś innego.

- Naszym celem strategicznym jest zrewolucjonizowanie rynku benefitów oraz narzędzi zwiększających sprzedaż. Chcemy tego dokonać, rozwijając nowoczesne usługi płatnicze i tworząc zupełnie nową kategorię produktową kart na przyjemności - mówi Karol Kamas, Chief Marketing Officer u Pluxee Polska.

Pluxee = karty na przyjemności

Idea stojąca za Pluxee to hasło: przyjemności codzienności. Co to znaczy? Brand stworzył zupełnie nową kategorię kart na przyjemności, czyli kart z ekstra środkami, które użytkownik wydaje na to, co chce, a nie, to co musi. To mocne pozycjonowanie marki, które przybliża ją do odbiorcy i jego potrzeb.

Z badań przeprowadzonych przez Pluxee wynika, że środki, które dostajemy od pracodawcy jako benefit czy też jako nagroda w akcjach wsparcia sprzedaży w formie przelewu na konto, zazwyczaj przeznaczamy na codzienne, konieczne wydatki. Zachodzi proces tzw. księgowania mentalnego. Podobnie jak w księgowości, w umyśle człowieka tworzą się osobne „mentalne konta” - szufladki, w których umieszczamy wydatki i przychody. W efekcie w budżetach domowych nie mamy przestrzeni na własne przyjemności.

- Pluxee wypełnia tę lukę i wprowadza w życie polskiego odbiorcy małe, codzienne przyjemności. Kawa w drodze do pracy, relaksujący masaż, weekendowy wypad za miasto, ulubione danie w pobliskiej restauracji - to małe marzenia, które często odkładamy na później, a które budują dobrostan i poczucie szczęścia - dodaje Marta Robak, Brand Manager w Pluxee Polska.

Marka wychodzi z założenia, że kluczową wartością jest dla użytkowników jest wolność wyboru sposobu, miejsca czy czasu realizacji przyjemności. Dlatego kartami Pluxee można zapłacić niemal wszędzie w Polsce, za granicą oraz w Internecie.

W kierunku rozwiązań digitalowych

Jako fintech, Pluxee oferuje cyfrowe instrumenty finansowe, które wzbogacają życie pracodawców i pracowników, dają im większą swobodę w dokonywaniu codziennych wyborów. Pracodawcy, niezależnie od wielkości organizacji i branży, w której działają mogą wybierać spośród cyfrowych, spersonalizowanych kart.

Dla branży marketingowej i retail Pluxee zapewnia skuteczne, nowoczesne karty i eVouchery, które doskonale sprawdzą się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach, programach lojalnościowych czy motywacyjnych. Wszystko po to, by skutecznie angażować swoich klientów, kontrahentów i konsumentów w biznesie. Kompleksowanie, długofalowe działania z Pluxee pozwalają na budowanie lojalności i partnerstwa przy wykorzystaniu programów dopasowanych do potrzeb i aktualnych wyzwań biznesowych.

- Pluxee to pozytywne emocje, nowoczesność i cyfrowość w całkowicie bezpiecznej i sprawdzonej odsłonie: płatności mobilne oraz online, karty przedpłacone i wirtualne, eVouchery, intuicyjna aplikacja mobilna i zupełnie nowy sposób komunikacji. Digitalizacja to kierunek przyszłości, dlatego Pluxee dopasowując się do preferencji i potrzeb, oferuje karty w różnych wariantach: od tradycyjnych, zbliżeniowych po wirtualne. Nasze rozwiązania są szyte na miarę oczekiwań dużych i małych firm - zapewniamy karty z indywidualnymi wizerunkami, np. logo firmy, możliwość projektowania dedykowanej sieci akceptacji, czy zaawansowane narzędzia, dzięki którym obsługa kart jest wyjątkowo łatwa - mówi Karol Kamas, Chief Marketing Officer  Pluxee Polska

Spółka posiada najszerszą na rynku sieć punktów akceptujących. W Polsce jest to ponad 50 tysięcy Partnerów stacjonarnych i online. 2 miliony użytkowników rozwiązań Pluxee mogą dokonać transakcji kartą na każdym kroku lub zrealizować eVoucher dosłownie bez wychodzenia z domu.

Cyfrowe wymiary przyjemności

Marka bardzo szeroko rozumie przyjemność, która oznacza także komfort i poczucie bezpieczeństwa oraz ułatwienia dla użytkownika. Nowoczesna, energetyczna identyfikacja wizualna Pluxee to nie jedyne wyróżniki strony www czy aplikacji mobilnej. Dzięki nowym funkcjonalnościom userzy mogą błyskawicznie sprawdzić stan konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu, filtrować produkty i zarządzać preferencjami. Co ważne, pod względem bezpieczeństwa aplikacja spełnia standardy bankowe. Intuicyjny interfejs, łatwość obsługi i dostęp do bezgotówkowych płatności sprawiają, że korzystanie z codziennych przyjemności staje się komfortowe, proste i szybkie.

Kampania launchująca: przyjemności codzienności

Kampania nowej marki Pluxee w Polsce wystartowała 26 września pod hasłem: przyjemności codzienności. Ma na celu zbudowanie świadomości marki i rozpoznawalności w segmencie HR, marketingu i sprzedaży. Jak opowiada Karol Kamas, Chief Marketing Officer Pluxee Polska:

- Rozpoczęliśmy szeroką kampanię marketingową, kierowaną zarówno do decydentów B2B, czyli działów HR, marketingu i sprzedaży, jak i do konsumentów - końcowych użytkowników kart na przyjemności Pluxee. Poza działaniami stricte reklamowymi  stawiamy na mocny content marketing. Chcemy tworzyć wartościowe treści, dzielić się wiedzą, doświadczeniem, wynikami przeprowadzanych badań. Naszym celem jest z jednej strony inspirowanie, z drugiej - udostępnienie efektywnych narzędzi do rozwoju biznesu.

Kampania oparta jest o działania wielokanałowe i zakłada wykorzystanie różnorodnych formatów digitalowych: natywnych, statycznych, animowanych, głosowych i filmowych. Działania PR i Media Relations skupiają się na obecności wizerunkowej oraz eksperckiej w mediach szerokozasięgowych i branżowych. Pluxee rozwija też nowoczesne kanały komunikacji z odbiorcami np. videocasty.

Więcej informacji na www.pluxee.pl.

artykuł sponsorowany Pluxee Polska
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany Pluxee Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"