W serwisach Sport24.pl i Kulisy.pl startuje konkurs, w którymmożna wygrać MacBooka lub iPoda, natomiast na tych dwóch stronachoraz witrynie Korba.pl rozpoczyna się gra o wycieczki i voucherylotnicze. Ta druga akcja wspierana jest layoutami w czasopismach"Machina", "Film" i "?dlaczego". W ten sposób Platforma MediowaPoint Group prowadzi zaplanowaną do 4 października promocję swoichserwisów internetowych.
Firma współpracuje ze sponsorami tych konkursów: agencją PPPMarketing i biurem podróży Destineo w ten sposób, że w zamian zaufundowanie nagród oferuje im niestandardowe formy reklamy wpromowanych portalach, takie jak brandy na boksach, awatarach i wnewsach oraz ikonki w profilach użytkowników. - Taka formułapromocji serwisów PMPG oraz partnerów tej akcji pozwala nam naczerpanie korzyści z efektu synergii:, zachęcając internautów doudziału w konkursach, dzięki niestandardowym formom reklamypromujemy jednocześnie wspólpracujące z nami firmy - uzasadniaArtur Racicki, dyrektor ds. rozwoju serwisów internetowychPlatformy Mediowej Point Group.












