Niezależne jury, składające się z 40 ekspertów, wskazało spośród 147 zgłoszeń zwycięskie projekty w 14 kategoriach. W dwóch kategoriach jury przyznało statuetki PR Wings ex aequo.
- Widzimy, że w tegorocznej edycji PR Wings jest nie tylko dużo więcej zgłoszeń, ale te zgłoszenia są bardziej jakościowe. Jeśli porównamy ubiegły rok i bieżący, to można zauważyć naprawdę wielki progres. Projekty, które wygrały możemy uznać za wybitne i naprawdę mogą być przykładami dla innych w naszej branży. To dobry kierunek. Szczególnie, że PR Wings promuje projekty realizowane w sposób ciekawy, ale też etyczny. Jedno z drugim nie musi się kłócić. – powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury PR Wings.
Sebastian Bykowski z nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka
Laureatem nagrody im. Andrzeja Stolarczyka został Sebastian Bykowski – prezes zarządu PSMM Monitoring&More (dawnej Press-Service Monitoring Mediów). Ma na swoim koncie szereg publikacji z dziedziny public relations, zarządzania oraz marketingu sportowego w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee – komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Najwięcej statuetek - cztery - trafiło do agencji Partner of Promotion. Dwie nagrody otrzymał zespół agencji Public Dialog.
Audytorem Konkursu jest Kancelaria Osborne Clarke. Konkurs został zainicjowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations w ubiegłym roku.
PR Wings – wyniki
Kategoria : Public Affairs i Lobbying
Amiblu – to nie rury GRP były przyczyną awarii na Czajce (Public Dialog i Maurent PR)
Kategoria: PR korporacyjny
Polskie Miasta Przyszłości 2050 (Icon Strategies)
Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji
ERBUD – gamingowa kampania employer brandingowa (Gameset i Grupa Erbud)
Kategoria: PR Produktowy
50 lat katowickiego Spodka (Imago PR)

Kategoria: ESG i CSR – odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny
Nie wierz w bajki, bądź FASOFF! (MOSQI.TO i Fundacja Dom w Łodzi)
Kategoria: Komunikacja kryzysowa
Amiblu – to nie rury GRP były przyczyną awarii na Czajce (Public Dialog i Maurent PR)
Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing
Hejter za dychę (Labcon i Browar Tenczynek)Kategoria: Angażujący event
Kategoria: Angażujący event
Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów (Credit Agricole Bank Polska)
Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
Radio 357 – komunikacja ze społecznością (Radio 357)
Komunikacja Business to Business
Polska wołowina na japońskim stole (Partner of Promotion)
Kategoria: Efektywność roku
204% wzrostu w rok – sukces polskich producentów w Japonii (Partner of Promotion)

Kategoria: Komunikacja na rynkach międzynarodowych, ex aequo
Expo.2020.Dubai – poznaj polską kreatywność (Partner of Promotion i Polska Agencja Inwestycji i Handlu)
Pepco – paneuropejska ekspansja (Pepco i Alert Media Communications)
Kategoria : Komunikacja w okresie pandemii COVID-19
Walka z pandemią walką z niewiedzą! (Partner of Promotion)
Kategoria: Komunikacja na rzecz wsparcia Ukrainy
Butik Pełen Dobra (Ingka Centres Polska)
Nagroda specjalna SAPR (przyznawana przez przedstawicieli agencji SAPR), ex aequo
Avon Kontra Przemoc "Rachunek przemocy" (Garden of Words i Starcom)
Hejter za dychę (Labcon i Browar Tenczynek)











