Kampania realizowana jest na billboardach w sześciu miastach : Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku, Trójmieście i Szczecinie. Ponadto spoty promocyjne prezentowane są na kanałach tematycznych TVN : TVN Turbo, TVN Style i TVN Meteo oraz Telewizji Kino Polska. Uzupełnieniem kampanii są reklamy w wybranych miesięcznikach ogólnopolskich, w Wirtualnej Polsce oraz w Warszawie na tylnych szybach taksówek MPT i jako tzw. „żywe reklamy”.
„Celem kampanii jest przypomnienie słuchaczom po wakacjach o Radiu Wawa. – mówi Dyrektor Jarosław Paszkowski – Kampania ma charakter wizerunkowy i podkreśla wyjątkowość formatu muzycznego stacji na tle rynku. Tego typu działaniami chcemy budować i wzmacniać wizerunek jako jedynej stacji w Polsce grającej polską muzykę i nadającej w a16 dużych ośrodkach miejskich”.

„Poprzednią kampanię przeprowadziliśmy latem w podobny sposób korzystając między innymi z kanałów tematycznych TVN-u. W naszej ocenie została ona zauważona i odniosła swój skutek. Teraz kontynuujemy nasze działania promocyjne. – dodaje Szef promocji Radosław Drozda. - Na ulicach sześciu miast pojawiły się różowe plakaty, które z pewnością będą się wyróżniać spośród innych.
Na bilboardach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku, Trójmieście i Szczecinie widoczne jest głównie duże stacji i częstotliwość właściwa dla danego miasta oraz dość przewrotne hasło „Pocałunki mogą być francuskie, ale muzyka … zawsze polska muzyka.











