Poczta Polska: Nowy blog, Twitter, filatelistyka na Facebooku

Poczta Polska stawia na obecność w mediach społecznościowych. Do profilu korporacyjnego firmy na Facebooku, dołączył fanpage filatelistyczny. Poczta działa także Twitterze i zaprezentowała nową formułę swojego bloga.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Budowanie relalcji z klietem, to nie tylko przekazywanie mu rzetelnej informacji o usługach i produktach, ale przede wszystkim rozmowa z nim. Temu sprzyja obecność firmy w internecie i aktywność w mediach społecznościowych. – Obecność w mediach społecznościowych i bezpośredni dialog z klientami są uzupełnieniem zmian jakie dokonują się w Spółce – podkreśla Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.

Zmiany na blogu, start na Twitterze i aktywność na Fejsie

Blog Poczty Polskiej w nowej formule jest dostępny pod adresem http://blog.poczta-polska.pl. To miejsce, gdzie eksperci z różnych dziedzin pocztowych informują o możliwościach usług oferowanych przez firmę, radzą, jak bezpiecznie korzystać z usług on-line za pośrednictwem Poczty i piszą o tym, co daje internautom e-commerce. Atutem bloga jest także jego nowa grafika - bardziej intuicyjna i przyjazna dla odbiorcy.

Poczta Polska jest również dostępna na Twitterze. Profil PP ma stać się pożytecznym narzędziem dla biznesu. Pod adresem https://twitter.com/PocztaPolska będzie można znaleźć informacje dotyczące inwestycji Poczty Polskiej i dane dotyczące nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Poczta Polska jest także obecna na Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska), gdzie profil korporacyjny „zalajkowało” prawie 22 tys. internautów. Ponad 1500 osób polubiło także uruchomiony niedawno filatelistyczny profil Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby). W tym miejscu pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymienią opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną.

Nowa Poczt@ i e-usługi

Z badania zrealizowanego we wrześniu 2013 roku na zlecenie Poczty Polskiej wynika, że dziewięć na dziesięć młodych osób, w wieku 18-24 lat chce wykorzystywać Internet w sprawach związanych z usługami masowymi. Poczta Polska rozwija elektroniczne formy kontaktu z klientami takie jak elektroniczne awizo, możliwość zdalnego odprawienia paczki czy jej śledzenia za pomocą Internetu. Już dziś klienci firmy mogą ze smartfona wysłać własne zdjęcie jako kartkę, którą Poczta doręczy w tradycyjny sposób.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online