Poczta Polska wybiera Mindshare do obsługi mediowej

Mindshare Polska wygrał przetarg na obsługę mediową Poczty Polskiej. Złożył ofertę o wartości 16,26 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Mindshare Polska będzie zajmował się dla Poczty Polskiej planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Współpraca zacznie się jeszcze w br.

W przetargu Mindshare uzyskał maksymalną liczbę 100 pkt (80 za warunki cenowe, 20 za strategię), składając ofertę z wyceną wynoszącą 16,26 mln zł. Pokonał konsorcja Value Media i Equinox Polska (77,75 pkt, wycena - 16,73 mln zł) oraz Effective Media Solutions, Effective Media i ClickAd (79,1 pkt, 16,45 mln zł). Oferty MEC (wyceniona na 16,77 mln zł), Media Group (17,32 mln zł) i OMD (14,28 mln zł) zostały odrzucone.

Na początku września Poczta Polska ogłosiła, że przetarg na jej obsługę reklamową wygrał holding Cam Media (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu