Bociek to towarzyska postać, która uwielbia uprawiać sport i wysyłać paczki. Z kolei Gołąb to entuzjasta technologicznych nowości oraz e-usług Poczty Polskiej. Chętnie podróżują po Polsce i odkrywają jej zakątki.
- Posty Gołębia i Boćka mają luźniejszy charakter i są uzupełnieniem do tradycyjnej formy komunikacji na profilu korporacyjnym Poczty Polskiej na Facebooku – mówi Jolanta Grzechca-Meissner, dyrektor Biura Public Relations Poczty Polskiej.
Za kreację postaci odpowiada agencja ATOM Media Interaktywne, która wspiera Pocztę Polską w działaniach w social media. – Są to pozytywne i zabawne postacie, które od razu podbiły nasze serca. Liczymy, że fani na Facebooku również ich polubią – mówi Tomasz Gołacki, CEO w ATOM Media Interaktywne.
Poczta Polska w mediach społecznościowych prowadzi dialog z klientami, informuje o produktach i usługach i edukuje. Profil korporacyjny Facebooku (https://www.facebook.com/pocztapolska) „zalajkowało” dotychczas ponad 32 tys. internautów, na profilu filatelistycznym Spółki (https://www.facebook.com/FilatelistykaMojeHobby) pasjonaci zbierania znaczków i postcrossingu zapoznają się z najnowszą ofertą filatelistyczną e-sklepu Poczty Polskiej, wymieniają opinie o swoich zbiorach i poznają fachową terminologię filatelistyczną. Tweety Poczty Polskiej na profilu https://twitter.com/PocztaPolska mówią o inwestycjach Spółki. Na blogu (blog.poczta-polska.pl) regularnie wypowiadają się eksperci z różnych dziedzin pocztowych, a oficjalny kanał na YouTubie (https://www.youtube.com/user/PocztaPolskaSA) pokazuje pozytywne zmiany, jakie zachodzą w Spółce.

dostarczył
infoWire.pl











