Poczuj mroźną świeżość

Warszawa, 13 lipca 2011 r. – Rozpoczęły się działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem na rynek nowej gamy dezodorantów dla mężczyzn marki Garnier Mineral X-treme Ice. Nowy produkt zapewnia 72-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem oraz, dzięki wyjątkowej formule, uczucie chłodzenia. Za projekt i realizację kampanii prowadzonej w telewizji odpowiada agencja Publicis.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Garnier Mineral X-treme Ice to dezodorant dla aktywnych i dbających o siebie mężczyzn. W jego innowacyjnej formule połączono odświeżające działanie mentolu ze składnikiem pochodzenia wulkanicznego o nazwie MineraliteTM, zapewniającym długotrwałe działanie. Jednym z natychmiastowych efektów zastosowania dezodorantu jest odczucie przyjemnego ochłodzenia na skórze (do -2oC w przypadku roll-ona i -4oC w przypadku sprayu). Z kolei wspomniany Mineralite™ działa jak membrana Gore-Tex – pozwala skórze oddychać, jednocześnie skutecznie odpychając wilgoć.

Dwudziestosekundowy spot, zachęcający do wypróbowania nowego produktu, jest emitowany przez czołowe stacje telewizyjne: TVP, TVN, POLSAT oraz kanały AT MEDIA.

* * *

Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych agencji reklamowych w Polsce. Należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 tysiące osób w 104 krajach. W skład tej grupy wchodzą takie agencje sieciowe jak: Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Fallon, Bartle Bogle Hegarty oraz domy mediowe ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest Group. Agencja Publicis obsługuje w Polsce takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Jeronimo Martins Dystrybucja (Biedronka), Renault, Sanofi-Aventis, HP, „Rzeczpospolita”, Nestlé, Telekomunikacja Polska, Procter & Gamble, Citi Handlowy.

Informacji na temat kampanii udziela

Marika Kierzkowska

Junior Account Executive

Publicis


T: +48 (22) 319 36 76


M: +48 609 029 280 


e-mail: marika.kierzkowska@publicis.pl

Kampania: Garnier Mineral X-treme Ice

Klient: L’Oréal

• Adam Nitecki – Dyrektor Marketingu Garnier & Maybelline;

• Karol Skoczylas - Group Product Manager;

• Mateusz Radomski – Product Manager;

Agencja: Publicis

Client Service:

• Agnieszka Mazur - Account Director;

• Marika Kierzkowska – Junior Account Executive;

Kreacja:

• Alex Boucher – Art Director;

• Julia Wójcik - Senior Copywriter;

• Bartek Schmidt - Junior Copywriter;

Media: ZOG

• TV

Start: lipiec 2011

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"