Ruszyła kampania Podejmij Wyzwanie „21 dni z Acuvue”

Wystartowała kampania marki soczewek Acuvue (Johnson & Johnson). Jej celem jest jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” w aplikacji Twoje Acuvue. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska (dentsu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszyła kampania  Podejmij Wyzwanie „21 dni z Acuvue”

Wiele osób obawia się używania soczewek kontaktowych z powodu trudności związanych z ich zakładaniem i zdejmowaniem, ich codzienną pielęgnacją czy obawami przed podrażnieniem oka.

W odpowiedzi na te obawy, marka rzuca potencjalnym użytkownikom 21 dniowe wyzwanie w aplikacji Twoje Acuvue.

Idea wyzwania została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w Wielkiej Brytanii.

Wystarczy pobrać aplikację, umówić się na wizytę u optometrysty i odebrać próbne soczewki kontaktowe gratis, a następnie korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji. W ramach wyzwania użytkownik dostaje 10 wiadomości typu „push” w aplikacji, które są rozłożona w czasie 21 dni.

Kampania prowadzona jest w modelu programmatic VOD, programmatic, universal app campaign, programmatic display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.

Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się dom mediowy - Universal McCann (Mediabrands), agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje Acuvue jest ADHD Interactive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące