Głównym celem projektu jest wzmocnienie wizerunku podkarpacia jako regionu nie tylko atrakcyjnego turystycznie, ale również dynamicznie rozwijającego się pod względem gospodarczym, wdrażającego innowacyjne rozwiązania i budującego potencjał inwestycyjny w oparciu o inteligentne specjalizacje.
Kampania ma przyczynić się do wzrostu zainteresowania regionem wśród krajowych i zagranicznych inwestorów, pobudzenia eksportu regionalnych produktów i usług, a także promocji podkarpackich firm.
Jedną ze specjalizacji regionu promowanych w kampanii jest lotnictwo. Dolina Lotnicza to tylko jeden z przykładów współpracy przedsiębiorstw w ramach branż należących do inteligentnych specjalizacji. W regionie działają też takie organizacje jak Wschodni Sojusz Motoryzacyjny czy Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”.

Kampania realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Działania obejmą radio, internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy. W ramach kampanii organizowane są różne wydarzenia, festiwal promujący produkty podkarpackie (25 sierpnia) i kongres 590 (15-16 listopada). Cała kampania potrwa do 30 listopada br.
Za realizację kampanii i działania komunikacyjne wokół wydarzeń towarzyszących odpowiadają agencje Fleishman Hillard i Mastermind Media wybrane do współpracy w przetargu.











