Odcinki show z udziałem nowych gospodarzy TVP2 nadaje odniedzieli 28 października br. o godz. 19.10. Dotychczas wyemitowanotrzy wydania. Średnio każde z nich obejrzało 3,2 mln widzów przyudziałach w rynku na poziomie 19,08 proc. (w grupie wszystkichwidzów) i 14,82 proc. (w grupie komercyjnej) - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W czasie emisji tych odcinków Dwójka była trzecią stacją podwzględem udziałów w rynku telewizyjnym. Liderem pasma była TVP1,która nadawała wtedy "Gumisie", "Wiadomości" i "Sport". Programy tewybierało 4,74 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się TVN("Fakty", "Sport", "Prognoza pogody" i "Uwaga!"; 3,74 mln). ZaDwójką uplasował się natomiast Polsat ("Wydarzenia", "Sport","Prognoza pogody", "Daleko od noszy"; 2,47 mln).
Dla porównania, cztery wydania "Podróży z żartem" z poprzednimigospodarzami pokazane przez TVP2 w okresie od 9 września do 21października br. osiągnęły udziały na poziomie 16,15 proc. (grupa4+) i 12,64 proc. (grupa 16-49). Obejrzało je średnio 2,42 mlnwidzów.

Wśród widzów "Podróży z żartem" dominują kobiety. Program jestoglądany także głównie przez osoby powyżej 45. roku życia,mieszkańców wsi i średnich miast oraz ludzi z wykształceniempodstawowym.











