'Pogoda na piątek' przyciąga więcej widzów

Emitowana w poniedziałki, a nie jak pierwszy sezon w piątki, druga seria Dwójkowej 'Pogody na piątek' notuje nieco lepsze wyniki oglądalności.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii wyniosła 2,88 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 20,14 proc. W grupie wiekowej 16-49 lat udziały były nieco niższe i ukształtowały się na poziomie 18,81 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %23-04-20072 714 0037,54%18,97%30-04-20072 966 8898,25%20,87%07-05-20072 957 2748,22%20,58%średnia2 879 6238,00%20,14%

16-49DateAMRAMR %SHR %23-04-20071 141 1076,03%17,85%30-04-20071 305 4766,90%19,77%07-05-20071 278 4936,76%18,81%średnia1 241 5766,56%18,81%

Dla porównania całą pierwsza serię „Pogody na piątek”, pokazywaną od września do grudnia 2006 roku w TVP2, oglądało średnio 2,05 mln osób przy udziałach w rynku wynoszących 15,37 proc., a w grupie 16 – 49 jedynie 12,72 proc.

Natomiast oglądalność trzech pierwszych odcinków wahała się od 2,3 do 2,71 mln i była niższa od widowni trzech premierowych epizodów nowej serii, także pod względem udziałów w grupie wszystkich telewidzów, jak i w komercyjnej grupie docelowej.

Wszyscy 4+16 - 49DataAMRSHR %SHR %08-09-20062 711 34020,48%17,29%15-09-20062 392 52018,62%15,02%22-09-20062 307 12117,69%14,66%29-09-20061 726 10011,74%8,91%06-10-20062 318 08317,63%14,50%13-10-20062 007 08615,68%12,81%20-10-20061 644 18512,45%10,47%27-10-20062 055 02415,79%14,08%03-11-20061 660 41712,11%9,10%10-11-20061 742 79212,63%10,24%17-11-20062 296 51216,80%14,34%24-11-20061 623 40612,02%9,75%01-12-20062 205 88216,79%14,96%Średnia2 055 22315,37%12,72%

W poniedziałki pomiędzy 21.10 a 21.50, czyli w czasie nadawania „Pogody na piątek” Dwójka była dopiero trzecią stacją w rynku telewizyjnym. Na pierwszym miejscu znalazł się Polsat, który nadawał wtedy filmy w ramach pasma Megahit, wiceliderem był natomiast TVN, emitujący „Na Wspólnej” i „Szymon Majewski Show”. Z kolei daleko w tyle za TVP2 znalazła się TVP1, nadająca w tym czasie dokumenty i Teatr Telewizji.

StacjaAMRAMR %SHR %Polsat3 741 77010,40%26,20%TVN3 214 6758,93%22,51%TVP22 879 6238,00%20,14%TVP11 133 7683,15%7,94%

„Pogoda na piątek” przed odbiorniki przyciąga przede wszystkim kobiety, które stanowią ponad 2/3 telewidzów odcinkowego filmu. Oprócz nich serial bardzo chętnie oglądają także osoby powyżej 40 lat, mieszkańcy wsi i miast do 100 tys., a także widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.

ADH %AFFPłećMężczyźni32,24%67Kobiety67,76%131Wiek4- 9 2,47%4010- 154,11%5216 - 192,56%4120 - 243,60%4025 - 295,37%6430 - 347,55%9935 - 395,47%8440 - 448,40%12445 - 4910,13%12550 - 5410,21%12455 - 599,43%13560+30,69%170Wlk.miastaWieś45,50%118< 50 tys.25,51%10650-100 tys.9,68%109100-200 tys.6,77%84> 200 tys.12,54%61ZawódTop management7,94%98Pracownicy szczebla średniego10,80%90Pracownicy fizyczni i rolnicy19,34%101Emeryci40,58%155Inne21,34%62WykształceniePodstawowe52,60%116Średnie30,21%102Wyższe10,61%99Inne6,58%47

Akcja serialu „Pogoda na piątek”  rozgrywa się głównie w dużym centrum handlowym, które jest symbolem wielkiego miasta. Dla jednych jest miejscem pracy, dla innych miejscem spotkań, szybkich zakupów, czy możliwością rozpoczęcia nowego etapu w życiu. W rolach głównych występują m.in.: Danuta Stenka, Katarzyna Figura,  Agnieszka Warchulska i  Rafał Królikowski,.„Pogoda na piątek” emitowana jest w TVP2 w każdy poniedziałek o godz. 21.05.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online