Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków drugiej serii wyniosła 2,88 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 20,14 proc. W grupie wiekowej 16-49 lat udziały były nieco niższe i ukształtowały się na poziomie 18,81 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Wszyscy 4+DataAMRAMR %SHR %23-04-20072 714 0037,54%18,97%30-04-20072 966 8898,25%20,87%07-05-20072 957 2748,22%20,58%średnia2 879 6238,00%20,14%
16-49DateAMRAMR %SHR %23-04-20071 141 1076,03%17,85%30-04-20071 305 4766,90%19,77%07-05-20071 278 4936,76%18,81%średnia1 241 5766,56%18,81%
Dla porównania całą pierwsza serię „Pogody na piątek”, pokazywaną od września do grudnia 2006 roku w TVP2, oglądało średnio 2,05 mln osób przy udziałach w rynku wynoszących 15,37 proc., a w grupie 16 – 49 jedynie 12,72 proc.

Natomiast oglądalność trzech pierwszych odcinków wahała się od 2,3 do 2,71 mln i była niższa od widowni trzech premierowych epizodów nowej serii, także pod względem udziałów w grupie wszystkich telewidzów, jak i w komercyjnej grupie docelowej.
Wszyscy 4+16 - 49DataAMRSHR %SHR %08-09-20062 711 34020,48%17,29%15-09-20062 392 52018,62%15,02%22-09-20062 307 12117,69%14,66%29-09-20061 726 10011,74%8,91%06-10-20062 318 08317,63%14,50%13-10-20062 007 08615,68%12,81%20-10-20061 644 18512,45%10,47%27-10-20062 055 02415,79%14,08%03-11-20061 660 41712,11%9,10%10-11-20061 742 79212,63%10,24%17-11-20062 296 51216,80%14,34%24-11-20061 623 40612,02%9,75%01-12-20062 205 88216,79%14,96%Średnia2 055 22315,37%12,72%
W poniedziałki pomiędzy 21.10 a 21.50, czyli w czasie nadawania „Pogody na piątek” Dwójka była dopiero trzecią stacją w rynku telewizyjnym. Na pierwszym miejscu znalazł się Polsat, który nadawał wtedy filmy w ramach pasma Megahit, wiceliderem był natomiast TVN, emitujący „Na Wspólnej” i „Szymon Majewski Show”. Z kolei daleko w tyle za TVP2 znalazła się TVP1, nadająca w tym czasie dokumenty i Teatr Telewizji.

StacjaAMRAMR %SHR %Polsat3 741 77010,40%26,20%TVN3 214 6758,93%22,51%TVP22 879 6238,00%20,14%TVP11 133 7683,15%7,94%
„Pogoda na piątek” przed odbiorniki przyciąga przede wszystkim kobiety, które stanowią ponad 2/3 telewidzów odcinkowego filmu. Oprócz nich serial bardzo chętnie oglądają także osoby powyżej 40 lat, mieszkańcy wsi i miast do 100 tys., a także widzowie z wykształceniem podstawowym i średnim.
ADH %AFFPłećMężczyźni32,24%67Kobiety67,76%131Wiek4- 9 2,47%4010- 154,11%5216 - 192,56%4120 - 243,60%4025 - 295,37%6430 - 347,55%9935 - 395,47%8440 - 448,40%12445 - 4910,13%12550 - 5410,21%12455 - 599,43%13560+30,69%170Wlk.miastaWieś45,50%118< 50 tys.25,51%10650-100 tys.9,68%109100-200 tys.6,77%84> 200 tys.12,54%61ZawódTop management7,94%98Pracownicy szczebla średniego10,80%90Pracownicy fizyczni i rolnicy19,34%101Emeryci40,58%155Inne21,34%62WykształceniePodstawowe52,60%116Średnie30,21%102Wyższe10,61%99Inne6,58%47

Akcja serialu „Pogoda na piątek” rozgrywa się głównie w dużym centrum handlowym, które jest symbolem wielkiego miasta. Dla jednych jest miejscem pracy, dla innych miejscem spotkań, szybkich zakupów, czy możliwością rozpoczęcia nowego etapu w życiu. W rolach głównych występują m.in.: Danuta Stenka, Katarzyna Figura, Agnieszka Warchulska i Rafał Królikowski,.„Pogoda na piątek” emitowana jest w TVP2 w każdy poniedziałek o godz. 21.05.











