Pokazy mistrzów kuchni w kampanii Żywiec Zdrój Smako-Łyk

W telewizji, prasie, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze ruszyła kampania wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk. W ramach akcji pod hasłem „Pasuje do obiadu” odbędą się pokazy kulinarne z udziałem czterech mistrzów kuchni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk podkreśla, że  znakomicie nadaje się ona jako element posiłku. W podobny sposób – pod hasłem „Pasuje do obiadu” i z wykorzystaniem motywu puzzli – marka była już reklamowana w ubiegłym roku (więcej). W obecną akcję zaangażowani są czterej mistrzowie kuchni: Michał Tkaczyk, Konrad Birek, Sebastian Krauzowicz i Witold Iwański, którzy w maju i czerwcu poprowadzą spotkania kulinarne w największych miastach Polski. Ponadto w serwisie internetowym pasujedoobiadu.pl będą odpowiadać na pytania użytkowników oraz udostępniać swoje przepisy.

grafika

Zasadnicze działania reklamowe są natomiast prowadzone od początku maja w telewizji (m.in. TVP, TVN, TVN7, Polsat, TV4), prasie (m.in.: „Twój Styl”, „Poradnik Domowy”, „Claudia”, „Świat Kobiety”), punktach sprzedaży (materiały POS, konkursy dla konsumentów) oraz na outdoorze (m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Poznaniu). Kreację kampanii ATL – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała agencja Young & Rubicam, za strategię i realizację działań BTL odpowiada agencja FreszLab, zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"