„Pokochaj swój pełny biust” w kampanii bielizny Triumph

Firma Triumph zaczęła kampanię reklamującą serię bielizny Beauty-Full skierowaną do kobiet o pełnych kształtach. Akcja, przygotowana przez producenta wspólnie z domem mediowym Carat Polska, jest prowadzona pod hasłem „Pokochaj swój pełny biust”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy podkreślają, że seria Beauty-Full obejmuje biustonosze w rozmiarach od C nawet do miseczki H. Ponadto można uzyskać karty podarunkowe o wartości 50 zł.

Akcja reklamowa jest realizowana od lutego w prasie („Avanti”, „Twój Styl”, „Olivia”, „Show”, „Grazia”) oraz internecie (reklamy display w serwisach horyzontalnych i tematycznych, w newsletterach oraz na stronach z sieci Google Display Network). Karta podarunkowa jest dostępna zarówno jako insert w magazynach kobiecych, jak też na stronie promocja-triumph.pl. Działania potrwają do końca kwietnia br.

grafika

Za strategię kampanii oraz planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji