Polacy korzystają z mediów mobilnych głównie... w domu

Co dziewiąty Polak mobilnie łączy się z internetem, pobiera treści albo słucha muzyki czy radia – wynika z badania TNS OBOP. Najczęściej robi to... w domu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wśród Polaków mających co najmniej 15 lat 11 proc. korzysta z mediów mobilnych, np. łącząc się z internetem w telefonie komórkowym, słuchając radia lub muzyki, oglądając treści wideo online albo sprawdzając różne lokalizacje. 62 proc. w tej grupie stanowią mężczyźni, a 74 proc. – osoby poniżej 35. roku życia. 56 proc. z nich pracuje, a 32 proc. to studenci.

Tylko 29 proc. polskich użytkowników mediów mobilnych ma telefon komórkowy z dostępem do internetu. Prawie dwie trzecie takich osób jest abonentem którejś z sieci telefonii komórkowej.

Co ciekawe, najwięcej Polaków kiedykolwiek skorzystało mobilnie z mediów w domu. Respondentom stosunkowo rzadziej zdarzyło się to robić w pracy czy szkole, w pojazdach komunikacji miejskiej lub w innych miejscach, np. lokalach rozrywkowych. W podobny sposób z mediów mobilnych korzystają Francuzi, natomiast Brytyjczycy i Hiszpanie częściej używają ich poza domem.

grafika

Badanie zostało zrealizowane przez TNS Global na zlecenie Orange w marcu i kwietniu br. W Polsce objęło reprezentatywną grupę 2 tys. osób, z którymi przeprowadzono wywiady bezpośrednie. Koordynatorem projektu była Wirtualna Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji