Kino Polska TV i Canal+ Polska łączą zespoły sprzedaży

Spółki Kino Polska TV i Canal+ Polska zdecydowały o połączeniu zespołów sprzedażowych - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Od stycznia 2024 roku obie firmy będą obsługiwane przez tego samego brokera, którym będzie Polsat Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Kino Polska TV i Canal+ Polska łączą zespoły sprzedaży

Połączony zespół sprzedaży obu firm liczyć będzie kilkanaście osób. Odpowiadać będzie za współpracę z brokerem czy z reklamodawcami przy akcjach specjalnych i lokowaniach produktów we własnych produkcjach.

- Stale pracujemy nad synergiami w ramach Grupy Canal+, które wprowadzamy w ramach naszych bieżących działań. Nie komentujemy szczegółów prowadzonych operacji - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Kino Polska TV.

W czerwcu grupa Kino Polska i Canal+ Polska ogłosiły, że szukają wspólnego brokera reklamowego. W listopadzie br. poinformowano, że będzie nim w Polsat Media. Polsat Media już od 2014 roku odpowiada za sprzedaż oferty reklamowej grupy Kino Polska, jej obsługę przejął pod Atmediach. Natomiast poprzednio brokerem Canal+ Polska był TVN Media, a stacji Dizi - biuro reklamy Telewizji Polskiej.

W portfolio Canal+ Polska są Canal+Sport, Canal+Sport2, Canal+Sport5, Ale Kino+, Domo+, Canal+ Kuchnia, Planete+, Mini Mini+, Tele Toon+, Canal+ Family, Novelas+, Canal+Premium i Canal+ Online. Z kolei w portfolio Kino Polska TV: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon, Zoom TV i Stopklatka (dwie ostatnie stacje są nadawane m.in. z naziemnej telewizji cyfrowej).

Grupa Canal+ większościowym udziałowcem właściciela Kino Polska TV

Wiosną br. Grupa Canal+ kupiła 70 proc. udziałów spółki Digital SPI International, do której należy 66 proc. akcji Kino Polska TV. Resztę przejęła w sierpniu. W konsekwencji w Kino Polska TV zmienił się skład zarządu i rady nadzorczej, z nadawcą pożegnał się m.in. wieloletni prezes Bogusław Kisielewski. W październiku br. z zarządu spółki odwołano Levanta Gültana.

W ub.r. Canal+ Polska zwiększył skonsolidowane przychody o 2,6 proc. do 2,52 mld zł, a jego zysk netto minimalnie zmalał, do 296,1 mln zł. Wpływy określone jako pozostałe (m.in. z reklam i sponsoringu) wyniosły w ub.r. 152,7 mln zł, wobec 157,5 mln zł rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali