Prenumeratę można zamówić za pośrednictwem strony sklepu internetowgo “Polityki” (sklep.polityka.pl). Co istotne, pisma będą dostarczone do wybranych przez prenumeratorów Paczkomatów bez dodatkowych opłat za przesyłkę.
– Dystrybucja prasy poprzez paczkomaty, którą wyznaczył “Tygodnik Powszechny”, to przyszłość oraz nowe otwarcie w relacji sprzedażowej pomiędzy wydawcą a konsumentem. InPost to ponad 25 tysięcy paczkomatów, czyli ponad 3 miliony skrytek, co stanowi bardzo interesującą sieć sprzedaży z punktu widzenia wydawców – mówił Wirtualnemedia.pl Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego w wydawnictwie Polityka.
– Rynek odczuwa problemy z realizacją prenumeraty – Poczta Polska słabo wywiązuje się ze swoich umów, a przecież terminowość jest kluczowa – dodawał.
Wydawcy współpracują z InPostem

Prenumerata “Polityki” przez paczkomaty InPostu ma zwiększać dostępność tygodnika. Ten sposób dystrybucji daje także gwarancję, że każdy kolejny numer będzie trafiał do wybranego przez czytelnika urządzenia już w środę, a więc tego samego dnia, kiedy tygodnik ukazuje się w sprzedaży.
“Polityka” w prenumeracie do paczkomatów jest tańsza niż zakup w tradycyjnych punktach sprzedaży prasy. Prenumeratorzy za jeden egzemplarz zamówiony do paczkomatu zamiast 13,90 zł zapłacą w przypadku prenumeraty rocznej – 11 zł, a w przypadku prenumeraty półrocznej – 11,50 zł.
Wydawca do każdego z pierwszych 500 zamówień prenumeraty “Polityki” przez InPost Paczkomat dokłada w prezencie najnowsze wydanie popularnego “Pomocnika Historycznego Polityki”, poświęconego dynastii Piastów.











