Pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w styczniu 2006 roku zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowany dla wortalu Wirtualnemedia.pl. Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 171 180 egz. (wzrost o 1 proc. w porównaniu z 2005 rokiem). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 152 298 egz. (spadek o 8 proc.),
Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 4 proc. spadek sprzedaży.
Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego" oraz bardzo słaby wynik tygodnika "Ozon".
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".

styczeń20062005Polityka171180170684Newsweek152298164650Wprost147631152411Gość Niedzielny120047115478Przekrój8259685411Przegląd 3326934064Ozon25235-Tygodnik Powszechny2103119438Angora279136250768Forum2060021116











