Najnowsze wyniki Megapanelu PBI pokazują, że już w pierwszym miesiącu swojego istnienia, "Pardon" został liderem tego segmentu, pozostawiając w tyle takie serwisy jak Wprost.pl, Polityka.pl, Przekrój.pl czy Newsweek.pl.
Nazwa serwisu / Użytkownicy (real users) / OdsłonyPardon.pl 340 268 / 1 606 930Wprost.pl 324 730 / 1 157 637Polityka.pl* 91 357 / 830 859 Przekroj.pl 80 004 / 537 251Newsweek.pl 74 391 / 457 158
- Wyniki oglądalności pokazują, iż dynamiczny dziennik polityczno-społeczny, jakim jest Pardon.pl, jest potrzebny w polskim internecie – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. - Dowodem na to jest choćby żywa dyskusja czytelników, jaka ma miejsce obok tekstów naszych dziennikarzy. Zauważamy także wzmożoną aktywność na naszej platformie blogerskiej. Tym projektem wykraczamy poza dotychczasową główną grupę użytkowników o2.pl, która koncentrowała się na usługach, wiadomościach, rozrywce, tematyce kobiecej i popkulturze. Pardon oraz nadchodzący serwis finansowy mają to zmienić.(* dane za IDMnet )












