- Nowe konto "Polityki" na TikToku to przestrzeń, w której dziennikarze tygodnika mają opowiadać o świecie w charakterystyczny dla redakcji sposób – z dystansem, ironią, ale też rzetelnością i dbałością o fakty. Format krótkich wideo ma przybliżać "Politykę" młodszym pokoleniom użytkowników mediów społecznościowych - podano w komunikacie.
Profil "Polityki" na TikToku można znaleźć pod adresem: tiktok.com/@tygodnikpolityka.

Pierwszy numer "Polityki" w zmienionym formacie i nowej naszej graficznej ukazał się na kilka tygodni przed wyborami prezydenckimi, do których w szranki stanęli Lech Wałęsa i Aleksander Kwaśniewski. Na okładce pierwszej kolorowej "Polityki" znalazło się zdjęcie z kampanii z hasłem wyborczym kandydata lewicy "Wybierzmy przyszłość".
Od tamtej kolorowej rewolucji redakcja wydała już ponad 1,5 tys. numerów (ponad 80 tys. artykułów, napisanych przez 6 tys. autorów) i sprzedała blisko 250 mln egzemplarzy pisma.

Obecnie z ponad 73 tys. egzemplarzy średniej sprzedaży (według Polskich Badań Czytelnictwa) "Polityka" pozostaje liderem w segmencie tygodników opinii i jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek medialnych w Polsce. Serwis Polityka.pl ma 36 tys. subskrybentów.











