"Święte szyfry" to książka dla wierzących i niewierzących. Dla religijnych i bezreligijnych. Autor, od 1999 roku związany z "Polityką" (w latach 1988-99 pracował w "Tygodniku Powszechnym") nie nawraca ani na wiarę, ani na niewiarę. Zagląda za zasłonę mitu, legendy, filozofii i historii religii, proponując rozmowę o jej różnych kształtach i rozumieniu. Pozycja liczy 160 stron.
Książka będzie do kupienia w kioskach i salonach prasowych w cenie promocyjnej 20 zł (cena łączna z "Polityką"). Cena okładkowa książki wyniesie 24,99 zł.

Książka "Święte szyfry" będzie promowana w telewizji (TVN24, TVN Style), radiu (TOK FM, Radio PIN, Program III Polskiego Radia, RMF Classic, Radio ZET) oraz w "Polityce".
Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada dom produkcyjny TimeCode, czasy telewizyjne zakupił Starcom.











