Polkomtel wdraża system Oracle Siebel CRM

Polkomtel rozpoczął kilkuletni projekt wdrożenia nowego systemuwspomagającego obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługiklienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle SiebelCRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITINeovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będziejedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce. Projektrozłożony jest na kilka lat i jest prowadzony przez zespółkonsultantów lokalnych i międzynarodowych firm partnerskich Oracleoraz licznych specjalistów firmy Polkomtel SA i ekspertów OraclePolska.

"Projekt realizowany w Polkomtel SA jest w skali naszego krajurekordowy pod każdym względem - zarówno liczby obsługiwanychabonentów (ponad 13 mln), jak również liczby wdrażanych modułów,skali integracji systemów informatycznych oraz szczegółowościinformacji o bazie naszych klientów - mówi Piotr Markowski,dyrektor projektu CRM ze strony Polkomtel SA. - Siebel CRM tobardzo nowoczesny i najbardziej kompletny system do zarządzaniarelacjami z klientami dostępny dziś na rynku, który da naszejfirmie ogromną przewagę konkurencyjną".

"Po okresie intensywnego wzrostu organicznego nasza firma weszław fazę, w której ważniejsze od pozyskiwania nowych abonentów stająsię procesy dbałości o klientów już pozyskanych, zwane CustomerMarketing - dodaje Piotr Markowski. - Obejmują one działania narzecz zatrzymania klientów i zwiększenia poziomu ich lojalności, atakże przekonania ich o zaletach nabywania nowych usług, które mamyw ofercie. Spodziewamy się, że nowoczesny system CRM pozwoli namutrzymać obecne tempo wzrostu przychodów firmy, nawet przy niższychmarżach".

Jednolity system CRM zintegruje w jednej bazie informacje owszystkich produktach i klientach firmy Polkomtel SA, umożliwitakże szybki dostęp do danych historycznych dotyczących interakcjiklienta z operatorem - przyniesie to całościowy wgląd we wszystkiedane o kliencie i pozwoli na wykonywanie wielu niedostępnychdotychczas analiz. System zintegruje także dane z używanych wfirmie aplikacji, które przetwarzają dane o klientach (takich jaknp. finanse, logistyka, dystrybucja czy billing).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"