Blue Media w tym roku firma spodziewa się przetworzyć płatności o wartości ponad 6 mld euro, obsługuje ponad 13 tys. aktywnych sprzedawców ecommerce i szybko zbliża się do 1 mln użytkowników aplikacji Autopay.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platnosci-internetowe-black-friday-blik ##
Jak podaje w komunikacie Blue Media, "chcąc przyspieszyć swój dynamiczny wzrost w ecommerce i płatnościach mobilnych, wykorzysta kapitał Pollen Street oraz jego branżowe know-how, aby stworzyć wiodącą na rynku europejskim firmę zajmującą się płatnościami online".
Pollen Street inwestuje w Blue Media
- Cieszymy się ze współpracy z Pollen Street, który jest wysoko cenionym inwestorem z imponująca historią wspierania swoich spółek portfelowych w osiąganiu szybkiego wzrostu. Dzięki wspólnej bliskiej pracy z zespołem Pollen Street przekonaliśmy się, że mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim. Mamy nadzieję wspólnie zrealizować nasze ambitne plan - komentują założyciele spółki Blue Media - Andrzej Anton i Konrad Kucharski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-woroszyl-blue-media-zarzad-dyrektor-finansowy ##
"Transakcja powinna zostać sfinalizowana w pierwszej połowie 2022 roku, przy założeniu, że zostaną uzyskane odpowiednie zgody od regulatorów oraz spełnione zostaną warunki stawiane przy tego typu transakcjach" - podano w komunikacie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-80-proc-mlodych-polakow-korzysta-z-e-platnosci-i-bankowosci-mobilnej ##
- Byliśmy pod wrażeniem tego, co Andrzej i Konrad zdołali osiągnąć od momentu powstania Blue Media, a także ich śmiałych planów na przyszłość. Wraz ze swoim zespołem stworzyli nastawioną na wspieranie przedsiębiorczości, innowacyjną firmę, o fantastycznej kulturze. Podzielamy ich entuzjazm dotyczący perspektyw realizacji szerokiego wachlarza możliwości stojących przed grupą - ocenia Lindsey McMurray, partner zarządzający Pollen Street.











