Udział naziemnego kanału Polo TV w lutym 2024 roku wyniósł 0,32 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zmniejszył się o 3,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,22 proc., po wzroście o 4,76 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (0,14 proc. udziału; bez zmian).
Music Box Polska z największym wzrostem
Z ostatniego na 10. miejsce awansował kanał Music Box Polska (stacja zanotowała kilkukrotny wzrost oglądalności z poniżej 0,01 proc. do 0,04 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tv-republika-mux-naziemna-telewizja-cyfrowa-tvn24-tvp-info,7169428797642369a ##

Z kolei najwięcej straciła stacja Disco Polo Music - było to 54,55 proc. do 0,05 proc. udziału. Kanał spadł z miejsca piątego na szóste.
Polo TV na czele także w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lutym 2024 roku liderem także było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 9,52 proc., wyniósł 0,46 proc.

Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,39 proc. (do góry o 8,33 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (0,31 proc.; bez zmian).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/farma-polsat-reality-show-3-sezon-kto-wygral-angelika-kaluzna,7169428344530561a ##
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Music Box Polska (600 proc. do 0,07 proc.). Na czele spadków znalazł się kanał Nuta Gold (66,67 proc. do 0,01 proc.).











