Udział naziemnego kanału Polo TV w czerwcu 2015 roku wyniósł 1,05 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 38,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 22,73 proc. do 0,51 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział jednak wzrósł o 5,56 proc. do poziomu 0,19 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po wzroście o 30,77 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 80 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,09 proc. Kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme.

Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 8. na 13. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat). Od 25 czerwca br. nadaje jako 4fun Fit & Dance.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-liderem-w-czerwcu-traca-superstacja-i-tvn24 ##
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w czerwcu br. wyniosła 755 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w czerwcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 40,17 proc., wyniósł 1,64 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 22,22 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,37 proc.; do góry o 8,82 proc.).

Największym wzrostem (o 88,89 proc. do 0,17 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (71,43 proc.) straciło TV.Disco - jego wynik spadł do 0,04 proc.











