Udział naziemnego kanału Polo TV w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 0,32 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 3,03 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po spadku o 19,23 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (wzrost o 25 proc. do 0,15 proc.).
Mixtape z największym wzrostem
Z 13. na 8. miejsce awansował kanał Mixtape (do góry o 100 proc. do 0,04 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-na-czele-ogladalnosci-w-czerwcu-news24-zawieszony-w-monitoringu-z-powodu-dlugow ##
Z kolei najwięcej straciła stacja Music Box Polska - było to 100 proc. do poniżej 0,01 proc. udziału. Kanał zajął ostatnią lokatę.

Polo TV wyprzedziło Eskę TV w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w pierwszym półroczu 2023 roku liderem było Polo TV, które w tym ujęciu wyprzedziło Eskę TV. Udział kanału, po spadku o 2,44 proc., wyniósł 0,40 proc.
Na drugą lokatę spadła Eska TV, której udział wyniósł 0,36 proc. (w dół o 25 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV (+ 70,59 proc. do 0,29 proc.), który awansował z miejsca piątego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-liderem-w-4-tvn-na-czele-w-16-49-eurosport-1-w-gore-o-62-proc,7169507234723969a ##
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Mixtape (83,33 proc. do 0,11 proc.). Także najwięcej stracił Music Box Polska - 50 proc. do 0,01 proc. udziału.
W czerwcu 2023 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w 4+ był kanał Polo TV. Jego udział zmniejszył się o 3,13 proc. do 0,31 proc. Z kolei w 16-49 nowym liderem została Eska TV - spadek o 11,54 proc. do 0,46 proc.












