Podczas trwania kampanii zrealizowane zostaną niestandardowe aktywności, które mają na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki, w tym konieczności badań wzroku wśród dzieci i młodzieży.
- W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Tropimy Krótkowzroczność" 10-letnia Gabi Gałka z detektywistycznym zapałem pokazuje rodzicom i nauczycielom, jak dbać o wzrok najmłodszych. Kampania zachęca do regularnych badań wzroku i pokazuje, jak zdrowy styl życia pomaga chronić oczy dzieci - mówi Anna Robak-Reczek, ekspertka ds. strategii komunikacyjnej i kontentu, Marketing HCP Polpharmy.

- Krótkowzroczność to narastające wyzwanie zdrowotne, dlatego Polpharma, obok innowacyjnych rozwiązań farmakologicznych w hamowaniu progresji krótkowzroczności, stawia na działania zwiększające wiedzę i świadomość w tym obszarze - dodaje.
Flywheel Public Relations będzie odpowiadać za koncepcję wizualną kampanii, strategię komunikacyjną, media relations oraz organizację eventów.
Ze strony Flywheel PR za komunikację kampanii odpowiada Ewa Marczyk-Chłopecka wraz z zespołem Magdaleną Bajon-Orlicz i Joanną Senger.











