Polpharma klientem Flywheel Public Relations

Zakłady Farmaceutyczne Polpharma ponownie dołączyły do grona klientów Flywheel Public Relations. Agencja odpowiadać będzie za launch kampanii zdrowotnej "Tropimy Krótkowzroczność", a także za przygotowanie kreatywnej koncepcji wizerunkowej oraz działania media relations.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Polpharma klientem Flywheel Public Relations
Materiał prasowy

Podczas trwania kampanii zrealizowane zostaną niestandardowe aktywności, które mają na celu zwiększenie świadomości na temat profilaktyki, w tym konieczności badań wzroku wśród dzieci i młodzieży.

- W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Tropimy Krótkowzroczność" 10-letnia Gabi Gałka z detektywistycznym zapałem pokazuje rodzicom i nauczycielom, jak dbać o wzrok najmłodszych. Kampania zachęca do regularnych badań wzroku i pokazuje, jak zdrowy styl życia pomaga chronić oczy dzieci - mówi Anna Robak-Reczek, ekspertka ds. strategii komunikacyjnej i kontentu, Marketing HCP Polpharmy.

- Krótkowzroczność to narastające wyzwanie zdrowotne, dlatego Polpharma, obok innowacyjnych rozwiązań farmakologicznych w hamowaniu progresji krótkowzroczności, stawia na działania zwiększające wiedzę i świadomość w tym obszarze - dodaje.

Flywheel Public Relations będzie odpowiadać za koncepcję wizualną kampanii, strategię komunikacyjną, media relations oraz organizację eventów.

Ze strony Flywheel PR za komunikację kampanii odpowiada Ewa Marczyk-Chłopecka wraz z zespołem Magdaleną Bajon-Orlicz i Joanną Senger.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów