Polpharma zachęca do leczenia opryszczki

Polpharma prowadzi pod hasłem "Nie maskuj, lecz opryszczkę"ogólnopolską kampanię edukacyjną. Akcja ma uświadomić Polakom, żedomowe metody leczenia tej przypadłości są nieskuteczne.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod hasłem "Niemaskuj, lecz opryszczkę" Polpharma walczy z mitami na tematskutecznych metod domowego leczenia tej przypadłości. Akcja ma nacelu uświadomienie odbiorcom, że opryszczka nie jest problememnatury kosmetycznej, ale przede wszystkim groźnym wirusem, którywymaga kuracji pod okiem lekarza. Działania są skierowane zarównodo potencjalnych pacjentów, jak i pracowników służby zdrowia.

Od połowy lutego akcja jest prowadzona w formie kontekstowej(naklejki na lustro w klubach fitness, aquaparkach i pływalniach wmiastach pow. 100 tysięcy), w magazynie 'Aktivist', internecie(www.bezopryszczki.pl)oraz specjalistycznej prasie medyczno-farmaceutycznej (m.in.'Medycyna po dyplomie', 'Farmacja praktyczna', 'Lekarz rodzinny','Poradnik ginekologiczny').

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa b&j,natomiast zakupem mediów Polpharma zajęła się we własnymzakresie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"