W kampanii "Klik i w drogę!" Bluerank promuje korzystanie z aplikacji mPolregio oraz z innowacyjnych Videomatów (automaty z funkcją e-kasjera dostępne w 10 polskich miastach), a także bilety sezonowe, takie jak bilet tygodniowy, turystyczny weekendowy czy bilet “Ty i Raz, Dwa, Trzy”. Odbiorcy reklam oglądają spoty o długości 60 i 15 sekund.
Celem głównym kampanii jest podniesienie świadomości marki oraz wzmocnienie internetowego kanału sprzedaży biletów kolejowych Polregio.

- Globalne trendy jednoznacznie wskazują na coraz większe znaczenie zdalnych kanałów sprzedażowych i nie inaczej jest w Polsce. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na rozwój naszej aplikacji mobilnej i innych internetowych możliwości zakupu biletów Polregio - komentuje Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, dyrektor marketingu Polregio.
Kampanię przygotowuje agencja Bluerank.











