Usługa internetu mobilnego pod marką Cyfrowy Polsat (a od niedawna Polsat Box) zostanie wycofana z końcem sierpnia.
Klientom mającym wykupioną usługę będzie ona świadczona do końca umowy. Natomiast od początku września nowym użytkownikom będzie oferowany internet mobilny pod marką Plus
- Klienci nadal mogą kupować internet w Polsat Box - jako internet Plusa. Dotychczas internet Cyfrowego Polsatu również był świadczony w sieci Plusa, więc dla klientów nic w zasadzie się nie zmienia - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Grupy Polsat Plus.
- To jest zgodne z naszą strategią - marka Polsat odpowiada za wszystko, co jest związane z kontentem, a marka Plus - z komunikacją - dodaje.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-news-nowe-logo-oprawa-zmiany-2021-rok,7170130333038209a ##

Internet mobilny w Polsat Box - zmiany w ofercie
Z początkiem września w ofercie internetu mobilnego w Polsat Box pojawi się pakiet 250 GB za 75 zł miesięcznie, który zastąpi pakiet 200 GB za 70 zł (wszystkie kwoty w uwzględnieniem zniżki za fakturę elektroniczną).
W taryfach abonamentowych za minimum 40 zł miesięcznie po wykorzystaniu pakietu podstawowego internetu usługa będzie świadczona z prędkością do 1 Mb/s, a liczba GB będzie podwojona na stałe.
W całej ofercie internetu mobilnego Polsat Box pojawi się sieć 5G i obsługujące ją routery. Tydzień temu Plus wprowadził 5G we wszystkich swoich planach abonamentowych.
Z oferty internetowej Polsat Box znikną natomiast usług HBO i Ipla. Platforma Ipla właśnie jest wycofywana, zastępują ją dwie nowe platformy: działający od połowy sierpnia Polsat Go z darmowymi treściami i funkcjonujący w modelu subskrypcyjnym Polsat Box Go.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-polsat-box-dekoder-4k-dvb-t2-iptv-jak-dziala-cena,7170135579904129a ##
W drugim kwartale br. Grupa Polsat Plus miała sprzedanych 1,82 mln jednostkowych usług internetu mobilnego i stacjonarnego, o 1,4 proc. więcej niż przed rokiem.
Grupa Polsat Plus w drugim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10,4 proc. do 3,16 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 290,7 do 541,7 mln zł. W całym pierwszym półroczu 2021 roku miała 6,1 mld zł przychodów i 932,1 mln zł zysku netto. Abonent za usługi firmy miesięcznie płaci średnio już 91,4 zł, a klient prepaidowy - 22 zł.











