Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 5 lutego do 12 lutego br. była TVP1. Jej udział wzrósł z 16,16 proc. do 16,17 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce utrzymała Telewizja Polsat, której udział wzrósł o 0,58 pkt. proc. do 15,52 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVN (13,24 proc., spadek o 0,19 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera obroniła Telewizja Polsat, która zyskała 0,97 pkt. proc. do 18,09 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 13,66 proc. po spadku o 0,51 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,58 proc., spadek o 0,33 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 06.02-12.02.2012 - grupa 16-49











