Tegoroczny muzyczny event Polsatu nie tylko zmienił nazwę na z Polsat SuperHit Festiwal na Polsat Hit Festiwal, ale też był krótszy o jeden dzień. Powodem tego jest rozwód Polsatu z kabaretami po zdjęciu „Kabaret na żywo” w połowie sezonu jesiennego. Chociaż sprawy idą między obiema stronami ku dobremu, to na razie o powrocie kabaretów na antenę w formie na żywo nie ma mowy. W niedzielę po zakończeniu festiwalu, nadano jednak wybrane występy z historii “Sopockiej nocy kabaretowej”.
Dwa tegoroczne dni festiwalu – 24 i 25 maja br. - wypełniła zatem stara i nowa muzyka. Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 12,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Radiowy Przebój Roku hitem festiwalu Polsatu
Najwięcej widzów zgromadził koncert Radiowy Przebój Roku, który w piątek oglądało 1,4 mln osób. Wystąpili w nim m.in. Doda, Smolasty, Tribbs i Margaret. Polsat podał, że w stacja była w piątkowy wieczór liderem rynku, zarówno w grupie wiekowej 16-59, osiągając wynik 12,5 proc,., jak i w grupie 4+ z wynikiem 12,6 proc.

Zeszłoroczny Polsat SuperHit Festiwal śledziło średnio 1,71 mln osób, a jego udział w rynku wynosił 17,49 proc. w 4+, 16,37 proc. w 16-49 i 17,57 proc. w 16-59. Wtedy największą widownią miała właśnie „Sopocka Noc Kabaretowa”.
Telewizja Polsat w przyszłym roku zorganizuje kolejną edycję Polsat Hit Festiwal. Dwa lata temu przedłużono umowę z miastem Sopot na kolejne pięć lat.











