Polsat i Platige Image oferują klientom zewnętrznym wirtualne eventy w sportowym studiu nadawcy

Telewizja Polsat wspólnie ze studiem produkcji wideo Platige Image wprowadza usługę wirtualnych eventów, które będą realizowane w 700-metrowym studiu nadawcy wykorzystywanym głównie przy transmisjach sportowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Polsat i Platige Image oferują klientom zewnętrznym wirtualne eventy w sportowym studiu nadawcy

Polsat i Platige Image podkreślają, że nowa usługa umożliwia organizowanie premier nowych produktów, gal rozdania nagród, interaktywnych wystąpień czy konferencji w formie wirtualnej, w której zarówno uczestnicy, jak i prelegenci mogą być w różnych miejscach. Ma to być odpowiedź na zasady izolacji społecznej wprowadzone w związku z epidemią koronawirusa.

Eventy będą realizowane z wykorzystaniem studia o powierzchni 700 metrów kwadratowych, które Polsat uruchomił w połowie 2018 roku, m.in. na potrzeby transmisji z piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy (z powodu epidemii te rozgrywki zawieszono w połowie marca br.). W studiu jest m.in. ekran LED o powierzchni blisko 80 metrów kwadratowych i rozdzielczości 4x4K.

Za realizację oprawy eventów będzie odpowiadało studio Platige Image. Wirtualne eventy będą wykorzystywać m.in. z technologii Augmented Reality, która pozwala na uprzestrzennienie wszystkich treści prezentacji. Możliwa też będzie dynamiczna, zmieniająca się w zależności od kontekstu scenografia, tworzenie materiałów budujących perspektywę na ścianie LED oraz „teleportacja” uczestników wydarzenia i prowadzenie eventu jednocześnie w kilku lokalizacjach. Taką wirtualną teleportację prowadzącego na stadion piłkarski pierwszy raz pokazano w studiu jesienią ub.r. przy transmisji z meczu Ligi Mistrzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-wydluza-czas-splaty-kredytow-na-rok-wstrzymane-raty-dlaczego-koronawirus,7170712794744961a ##

- „Virtual events” to dla Telewizji Polsat i całej naszej Grupy kolejny krok w dążeniu do bycia liderem rynku technologicznego mediów i telekomunikacji w Polsce. Nowe czasy to nowe potrzeby klientów  i rynku i my oferujemy na to odpowiedź. Cieszymy się, że teraz, w dobie rosnącego zapotrzebowania na szybki dostęp do informacji, jesteśmy w stanie po raz kolejny zaoferować konsumentom nowoczesne, w pełni funkcjonalne i efektywne rozwiązanie - komentuje Marcin Zdanowicz, dyrektor pionu realizacji Telewizji Polsat.

- Wzmocnienie współpracy z Telewizją Polsat jest dla nas niezwykle ekscytujące. Doświadczenie i know how, które wspólnie wnosimy do projektu „Virtual Events” sprawiło, że udało nam się dostarczyć rozwiązania o niespotykanej do tej pory na polskim rynku jakości - komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat, obejmująca m.in. Telewizję Polsat i Polkomtel, zanotowała 11,68 mld zł przychodów sprzedażowych i 1,11 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych przez nią usług zwiększyła się o 2,8 proc. do 17,39 mln, natomiast liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. do 5,64 mln.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiedzmina-2-sezon-serial-netflix-platige-image-za-7-2-mln-zl-przygotuje-efekty-specjalne-i-bedzie-producentem,7170712830695553a ##

Z kolei grupa kapitałowa Platige Image zanotowała w ub.r. wzrost przychodów o 23 proc. 90,43 mln zł oraz wyniku netto z 7,44 mln zł straty do 2,92 mln zł zysku. - Wzrost przychodów i poprawę marż w porównaniu z 2018 rokiem zawdzięczamy intensyfikacji działań sprzedażowych, kontynuacji procesu restrukturyzacji i kontroli kosztów projektowych - skomentował Karol Żbikowski.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii