Wiśniewski, Karolak, Gawryluk, Gilon i Ibisz w spocie jesiennej ramówki Polsatu

Telewizja Polsat rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje jesienną ofertę nadawcy, m.in. dwie nowości i znane kontynuacje z głównej anteny.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

W trwającym 120 sekund spocie promowane są kolejno takie programy i seriale, jak: „Przyjaciółki”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Kuchnia”, „Komisarz Mama”, „Wydarzenia”, „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”, „Nasz nowy dom”, „Pierwsza miłość”, „Love Island. Wyspa miłości”, „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” i „Ninja Warrior Polska”, a także redakcja sportowych kanałów komercyjnego nadawcy.

Wśród gwiazd występujących w materiale pojawiają się m.in.: Małgorzata Socha, Michał Wiśniewski, Gromee, Barbara Kurdej-Szatan, Tomasz Karolak, Paulina Chruściel, Dorota Gawryluk, Bogdan Rymanowski, Robert Górski, Katarzyna Dowbor, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Krzysztof Ibisz.

Jak informuje Telewizja Polsat „motywem przewodnim spotu jest słońce, które płynąc nad dachami miasta schodzi na ziemię dając radość wszystkim, którzy napotkają je na swojej drodze. Słoneczne kule rozświetlają się promieniami nowych barw Polsatu tworząc charakterystyczny wzór, będący istotnym motywem scenografii i dekoracji. Kule wpadają na plany zdjęciowe programów symbolizując emocje, które towarzyszą ich oglądaniu oraz bogate portfolio kontentu stacji, z którego widz może „wybrać swoje wszystko”. Gwiazdy bawią się kulami wysyłając widzom pozytywną, słoneczną energię”.

Nadawca w klipie wykorzystał utwór „I just wanna shine” zespołu Fitz and The Tantrums.

Spot emitowany jest w kanałach Telewizji Polsat, a także w kanałach social media nadawcy. Jego premiera odbyła się we wtorek, 17 sierpnia br.

Klip wyreżyserował Armin Kurasz, a za nadzór kreatywny odpowiadają: Agata Tadra i Andrzej Szajewski. Postprodukcją zajęło się Znane Studio, a udźwiękowieniem - Stereotyp Studio. Za produkcję odpowiada dział autopromocji Telewizji Polsat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/family-food-fight-kuchnia-polsat-nowosci-ramowka-jesien-2021-rok,7170138942965377a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech