Polsat nie przywrócił do sieci usuniętych odcinków „Kabaretu na żywo”

Chociaż minęło już cztery dni od wyborów parlamentarnych, to Telewizja Polsat nadal nie przywróciła na swój kanał na YouTube ani do serwisu streamingowego Polsat Box Go odcinków emitowanej od września w Polsacie trzeciej serii programu „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

O zdjęciu tych odcinków z Polsat Box Go i kanałów na YouTube zrobiło się głośno w zeszłym tygodniu. - Zdajemy sobie sprawę, że zostały ściągnięte wszystkie materiały o „Młodych i Moralnych” z Facebooka, YouTuba i platformy Polsatu. Jaki jest powód decyzji, nie wiemy. Również nie został puszczony nasz trzeci skecz, który był nagrywany na czwartkowym nagraniu - przekazali artyści Kabaret Młodych Panów, współtworzący cykl „Kabaret na żywo”.

Nieoficjalnie wiadomo, że w odcinku pokazanym w niedzielę 8 października br. nie znalazł się skecz mocno krytyczny wobec władzy PiS. Zagrano go wcześniej na próbie, nie wzbudził wtedy zastrzeżeń u realizatorów.

Polsat usunął materiały, bo trwała kampania wyborcza

Dlaczego Polsat zdjął odcinki najnowszej serii? - Nasza decyzja jest związana z tym, że nie chcemy, żeby nasze programy były wykorzystywane przez jakikolwiek podmiot sporu politycznego w toczącej się obecnie kampanii wyborczej. Nasze programy były, a nie powinny być wykorzystywane w trwającej kampanii – mówił nam w zeszłym tygodniu Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat.

Mimo że kampania się zakończyła, odcinki i materiały z obecnego sezonu “Kabaretu na żywo” nie wróciły do internetu. W Polsat Box Go dostępne są bez zmian tylko poprzedni sezony programu. Polsat nie odpowiedział nam wczoraj na ich pytanie, czy i kiedy je przywróci.

Pierwsze trzy odcinki nowego sezonu „Kabaretu na żywo. Młodych i Moralnych” oglądało średnio 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,50 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

We wrześniu br. Polsat Box Go odwiedziło 2,26 mln internautów, spędzając średnio po 2 godziny, 3 minuty i 36 sekund (dane z badania Medianapel). Natomiast kanał youtube’owy Polsat ma 1,3 mln subskrybentów, a zamieszczone tam 8,4 tys. materiałów zanotowało łącznie 1,8 mld odtworzeń.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska