Wpływy z reklam Polsatu w lipcu br. wyniosły137 mln zł i były o 12,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dlaWirtualnemedia.pl dane TNS OBOP,które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizjaTVN, która zanotowała przychody reklamowe napoziomie 101 mln zł (o 8 proc. mniej niż w 2008 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 80 mln zł, czyli o 20 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - dopiero piąta w rankingu - odnotowała wzrostwpływów z reklam o 1 proc. do poziomu 38 mln zł.
Czwartą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, którabyła jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychodywyniosły 38,4 mln zł i były o 157 proc. wyższe niż rok temu.
Procter and Gamble utrzymał pozycjęlideraNajwięcej na reklamę w telewizji wydały wlipcu 2009 r. firmy Procter and Gamble, Unilever, Polkomtel iDanone.

Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.
* w 2009 roku stacja "Polsat Cafe" nie jest jużmonitorowana











