Grupa 4fun Media w komunikacie giełdowym podała, że współpraca z Polsat Media może przynieść znaczący wzrost przychodów spółki Screen Network.
Do Screen Network należy prawie 80 tys. ekranów (w blisko 15 tys. lokalizacji) emitujących reklamy w systemie digital signage. Pod koniec października br. firma kupiła 100 proc. udziałów spółki PRN Polska zajmującej się obsługą sieci ekranów w 47 supermarketach Carrefour, zapłaci za nią maksymalnie 4,975 mln zł.
W pierwszej połowie br. Screen Network osiągnęła 4,52 mln zł wpływów, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast cała Grupa 4fun Media zanotowała 22,85 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,48 mln zł zysku netto.
Od początku br. Polsat Media zajmuje się sprzedażą ofert reklamowej stacji telewizyjnej Grupy 4fun Media (poprzednio odpowiadało za to TVN Media).












