Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w listopadzie 2020 roku wyniósł 0,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do listopada 2019 roku wynik zwiększył się o 3,09 proc.
Drugi był kanał HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 4,37 proc. i wyniósł 0,48 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 3,47 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-listopad-2020-lider-tvn24-tvp-info,7170418300905089a ##
Na dziesiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja BBC Lifestyle, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 22,81 proc. do 0,07 proc.

Z kolei najwięcej stracił kanał E!, który w rankingu był ostatni. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,016 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w listopadzie br. też miał Polsat Play. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,80 proc., po wzroście o 2,96 proc.
Drugie było TVN Style (udział stacji względem listopada ub.r. spadł o 14,91 proc. do 0,63 proc.), a podium uzupełnia HGTV (- 17,98 proc. do 0,51 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 15,79 proc. do 0,11 proc., zanotowała tutaj stacja kuchnia+. Najwięcej w tym ujęciu straciło Lifetime - było to 44,12 proc. do 0,04 proc.











