Polsat przed TVN. Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc.

W 2011 r. liderem wpływów reklamowych jest Telewizja Polsat, która zarobiła 1 276 mln zł. Najwięcej na reklamę w telewizji wydały Unilever, Polkomtel, PTK, Nestle i Procter & Gamble.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wpływy z reklam Telewizji Polsat po pięciu miesiącach 2011 roku wyniosły 1 276 mln zł i były o 15,4 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, które powstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1 264 mln zł (o 5,6 proc. więcej niż w 2010 roku).

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 883 mln zł, czyli o 0,1 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 5,6 proc. do poziomu 597 mln zł.

Piątą lokatę zajęła stacja VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 236 mln zł i były o 3,1 proc. wyższe niż rok temu.  Wpływy reklamowe czterech największych nadawców wyniosły w 2011 roku 4,02 mld zł, w porównaniu do 3,75 mld zł w analogicznym okresie 2010 r.

 

Unilever zmniejszył wydatki o 30 proc., ale utrzymał pozycję lidera Najwięcej na reklamę w telewizji wydały w 2011 r. firmy Unilever, Polkomtel, PTK Centertel, Nestle i Procter & Gamble. 

 

* dane do 29.05  ** monitoring reklamowy od kwietnia br. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"