Polsat reklamowym liderem maja

W maju na reklamę telewizyjną wydano około 650 mln zł*. Najwięcej, bo aż 240 mln* wydały firmy żywnościowe.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W maju najwięcej z reklam zarobiła telewizja Polsat - wynika z danych AGB Polska, przekazanych na zamówienie wortalu Wirtualnemedia.pl.

Przychody Polsatu wyniosły 175 mln zł*. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN -  ponad 140 mln zł. Kolejne miejsca zajmują oba kanały TVP.

ChannelVariablesInvestmentShare of Investment [Total Side]AXN2 646 419,25 zł0,41Ale Kino1 363 727,00 zł0,21Animal_Planet1 791 970,00 zł0,28CN/TCM5 437 700,00 zł0,84Canal+ Sport712 887,00 zł0,11Canal_Plus3 816 481,00 zł0,59Club3 617 512,50 zł0,56Discovery7 884 480,00 zł1,22Europa Europa924 455,50 zł0,14Hallmark5 347 879,50 zł0,83Jetix/FoxKids11 043 076,50 zł1,71Kino Polska700 120,00 zł0,11MTV10 889 750,00 zł1,68MTV Classic359 800,00 zł0,06MiniMini755 244,50 zł0,12Nationa Geographic3 735 564,50 zł0,58Planete963 271,50 zł0,15Polonia1779 582,50 zł0,12Polsat174 766 607,50 zł27RealityTV660 721,00 zł0,1Romantica816 551,50 zł0,13TN/TVPULS3 916 325,00 zł0,61TV415 248 900,00 zł2,36TVN141 141 605,00 zł21,8TVN712 780 215,00 zł1,97TVP1114 258 275,00 zł17,65TVP293 994 320,00 zł14,52TVP_Regional4 901 370,00 zł0,76Tele510 627 768,25 zł1,64VIVA7 660 130,00 zł1,18ZigZap/Hyper/MiniMax3 750 054,00 zł0,58 647 292 763,50 zł100

Z tych samych danych wynika, że najwięcej na reklamę wydały firmy z sektora żywnościowego - około 240 mln zł*.

SectorVariablesInvestmentShare of Investment [Total Side]BUDOWNICTWO18 482 239,50 zł2,86DOMOWE SRODKI CZYSTOSCI24 455 603,00 zł3,78FINANSE MARKETING30 590 601,00 zł4,73INNE2 330 344,25 zł0,36KAMPANIE WYBORCZE503 250,00 zł0,08MOTORYZACJA TRANSPORT26 622 353,00 zł4,11ODZIEZ OBUWIE5 371 636,50 zł0,83PRODUKTY DLA DZIECI12 727 047,50 zł1,97PRODUKTY DLA ZWIERZAT1 799 650,00 zł0,28PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI41 621 394,25 zł6,43PRZEMYSL42 607,50 zł0,01ROLNICTWO OGRODNICTWO2 061 716,50 zł0,32ROZRYWKA KULTURA50 817 441,75 zł7,85SPRZEDAZ21 744 141,00 zł3,36SRODKI OSOBISTEJ PIELEGNACJI CIALA95 144 589,50 zł14,7TELEKOMUNIKACJA53 589 349,50 zł8,28USLUGI10 118 586,50 zł1,56WYPOSAZENIE DOMU I BIURA10 960 141,50 zł1,69ZYWNOSC238 310 070,75 zł36,82 647 292 763,50 zł100

Oto najsilniej reklamowe marki w maju 2005 r.:

BrandVariablesInvestmentPLUS GSM11581070IDEA10798079TP SA10468850NIVEA9269837NESTLE7016727WINIARY OD 20016941600KNORR OD 20016776499DANONE6475946GILLETTE5411840ZYWIEC5238550

* na AGB Polska na podstawie oficjalnych cenników, przychody w rzeczywistości mogą być niższe nawet o 50%

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów