2,9 tys. widzów ogląda Polsat Rodzina. „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” i „Pszczółka Maja” hitami

Nowy kanał Polsat Rodzina po pierwszych dniach nadawania ogląda średnio 2,9 tys. osób. Największą widownię dotychczas zgromadził koncert „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” oraz kultowa animacja „Pszczółka Maja” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,9 tys. widzów ogląda Polsat Rodzina. „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem” i „Pszczółka Maja” hitami

Średnia widownia Polsat Rodzina w okresie od 16 do 25 października 2018 roku wyniosła 2,9 tys. osób. Przełożyło się to na 0,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 0,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Przynajmniej przez 1 minutę każdego dnia nową stację obejrzało średnio 348 tys. osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 109 tys., a w 16-59 - 207,3 tys.).

Z analizy oglądalności dzień po dniu wynika, że najlepsze wyniki Polsat Rodzina miała w pierwszym dniu nadawania czyli we wtorek, 16 października br.. Wówczas stację śledziło średnio 8 tys. osób, co przełożyło się na 0,14 proc. udziału.

grafika

W rankingu najchętniej oglądanych pozycji programowych pierwsze miejsce zajął koncert „Ojcu Świętemu śpiewajmy razem”, który w dniu startu nowego kanału śledziło średnio 91,6 tys. osób, co przełożyło się na 0,62 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęła kultowa animacja „Pszczółka Maja” z 21 października (33,5 tys. widzów; 0,26 proc. udziału).

Wśród 20 topowych pozycji najwięcej, czyli 9 miejsc zajął serial „Rodzina zastępcza”. 6 lokat przypadło „Pszczółce Mai”.

grafika

Polsat Rodzina rozpoczął nadawanie we wtorek, 16 października br. o godz. 7.00 rano - data startu kanału została wybrana w związku z 40. rocznicą wyboru Karola Wojtyły na papieża. Jego program skupia się na wartościach ważnych dla rodziny i tematach chrześcijańskich. W ramówce znajdują się m.in. filmy familijne i bajki dla dzieci. Na razie większość programu stanowią powtórki z archiwum Telewizji Polsat, ale w ofercie znajdują się również autorskie formaty: poradnikowy program „Mamma mia!”, publicystyczny cykl „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć”, czy transmisje mszy świętej.

Telewizja Polsat otrzymała od KRRIT 10-letnią koncesję na nadawanie tego kanału na satelicie i w kablówkach. Stacja nadawania jest m.in. w Cyfrowym Polsacie, UPC czy Netii. Kanał jest emitowany w systemie High Definition.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowe-studio-sportowe-polsat-koszt-15-mln-zl-marian-kmita-ultranowoczesne-na-tle-calego-swiata,7171230364599937a ##

W minionym półroczu grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,95 mld zł przychodów ze sprzedaży i 523,6 mln zł zysku netto. Firma miała sprzedanych 16,7 mln jednostkowych usług (2,6 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,72 mln abonentów (po spadku o 1,6 proc. w skali roku).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu