Średnia oglądalność wyemitowanych wiosną odcinków muzycznegoshow wyniosła 771 tys. widzów, co dało Polsatowi 9,96 proc. udziałuw grupie 4+ i 10,50 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.*
Rok temu w tym niedzielnym paśmie między 9.45 a 10.41 Polsatśledziło więcej widzów - kanał wybierało wtedy 1,58 mln osób przyudziałach wynoszących odpowiednio 20,14 proc. i 22,5 proc.
W czasie nadawania "Przebojowych dzieci" Polsat był dopiero czwartąstacją w rynku telewizyjnym. Liderem pasma była TVP 2, któraminimalnie wyprzedzała TVP 1 (Dwójka emitowała wtedy m.in. "Bosoprzez świat", "Zacisze gwiazd" i dokumenty i miała 1,53 widzów, aJedynka - gł. filmy, co dało jej 1,51 mln oglądających). Na trzecimmiejscu znalazła się TVN ("Dzień dobry TVN"; 1,33 mln).

Reklamy nadawane wokół programu przyniosły Polsatowi wpływy napoziomie 2,26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). *
Z danych wynika, iż "Przebojowe dzieci" oglądały prawnie równiechętnie kobiety, jak i mężczyźni. Program cieszył się popularnościązarówno wśród najmłodszych widzów, jak i osób w średnim wieku istarszych, a także wśród mieszkańców wsi.
Na razie nie zapadła jeszcze decyzja, czy jesienią Polsat pokażekolejne odcinki programu. Produkująca show firma Profilm (należy doATM Grupy) informuje, że cały czas trwają rozmowy z Polsatem natemat przyszłości programu.
* - Podane dane nie obejmują dwóch odcinków programu: pierwszegopokazanego 9 marca br. o 16.45 (oglądało go 1,17 mln widzów przyudziale poziomie 9,86) i wyemitowanego 18 maja br. wyjątkowo o 7.57(miał 639 tys. widzów i 13,83 proc. udziału).











