Polsat Sport i Eurosport na czele kanałów sportowych

Spośród kanałów sportowych największą popularnością cieszą sięEurosport i Polsat Sport - konkurencja daleko w tyle. Kto jeogląda? Dane telemetryczne przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Najwięcej widzów w okresie od 1 stycznia do 31 lipca br. miałEurosport. Stację oglądało średnio 31 tys. osób, a jej udziały wrynku telewizyjnym wyniosły 0,51 proc. - wynika z danych AGBNielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Nadrugim miejscu znalazł się Polsat Sport (27,5 tys., 0,46proc.).

Kolejne kanały dzieli od czołówki prawdziwa przepaść. Trzeci wzestawieniu Polsat Sport Extra oglądało 6,1 tys. osób, Canal+ Sportprzyciągał przed telewizory 5,2 tys. osób, Eurosport 2 - 2,1 tys.,Extreme Sports - 2 tys., zaś Sportklub miał niewiele ponad 500widzów.

W komercyjnej grupie docelowej liderem jest z kolei PolsatSport, którego udziały wyniosły w badanym okresie 0,51 proc. Nadrugiej pozycji uplasował się Eurosport (0,5 proc.), a trzeciemiejscu zajął Canal+ Sport (0,14 proc.)

Wszystkie kanały sportowe oglądane są przede wszystkim przezmężczyzn. Eurosport wybierają przeważnie panowie powyżej 45. rokużycia, zamieszkali w miastach, posiadający bardzo różnewykształcenie.

Podobny profil widza ma Polsat Sport. Ten kanał oglądają takżegłównie mężczyźni z miast w wieku 45 lat i więcej. W widowni tejstacji dominują także ludzie z wykształceniem średnim iwyższym.

Polsat Sport Extra, młodszy brat Polsatu Sport, cieszy się zkolei największa popularnością wśród panów w wieku od 16 do 19 lat,od 30 do 39 lat oraz powyżej 45. roku życia, mieszkających wmiastach i legitymujących się wykształceniem średnim i wyższym.

Wśród widzów Canal+ Sport dominują mężczyźni w trzechprzedziałach wiekowych (10 - 15 lat, 30 - 39 lat oraz 45 - 59 lat),z największych miast, posiadający - podobnie jak w przypadkupoprzednich stacji - wykształcenie średnie i wyższe.

Z kolei Eurosport 2 wybierają głównie panowie w wieku od 30 do54 lat, mieszkający w średnich i największych miastach. Również onimają wykształcenie średnie i wyższe.

Natomiast kanał Extreme Sports oglądają głównie mężczyźni wwieku do 10 do 19 lat, od 35 do 39 lat oraz od 45 do 54 lat, znajmniejszych, średnich i największych miast, posiadający - wodróżnieniu od pozostałych stacji o tematyce sportowej - przedewszystkim wykształcenie podstawowe.

W zestawieniu nie uwzględniono stacji: nSport, TVP Sport,ESPN Classic Sport i Sportklub+, ponieważ AGB Nielsen MediaResearch nie prowadzi monitoringu tych kanałów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję