Udział liderującego Polsatu Sport w październiku 2016 roku wyniósł 0,48 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmniejszył się o 37,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Drugą lokatę zajął nadający naziemnie Polsat Sport News, którego udział zmalał o 26,67 proc. do poziomu 0,44 proc.
Podium uzupełnia TVP Sport. Wynik tej stacji w październiku br. wyniósł 0,35 proc., po spadku o 2,78 proc.
Czwartą pozycję zajął Eurosport, którego średni udział w zeszłym miesiącu zwiększył się o 47,83 proc. do 0,34 proc.
Największym wzrostem, wynoszącym 50 proc. do 0,06 proc., pochwalić się mógł Canal+ Sport 2. Stacja ta w rankingu awansowała z dziesiątego na dziewiąte miejsce.

Oczko niżej, z udziałem wynoszącym 0,05 proc., znalazł się Eleven Sports. Dwie pozycje dalej znalazł się siostrzany kanał Eleven (0,02 proc. udziału). Oba kanały od września br. zaczęły emitować reklamy.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-kanalow-informacyjnych-w-dol-tvp-info-i-tv-republika ##
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce ex aequo należało do dwóch kanałów: Polsatu Sport (spadek o 48,48 proc. - największy w zestawieniu) i Polsatu Sport News, który awansował z miejsca drugiego (jednak w dół o 32 proc.). Obie stacje w październiku br. miały udział na poziomie 0,34 pkt. proc. Podium uzupełnia TVP Sport (0,19 proc.; - 9,52 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał Canal+ Sport 2 - było to 60 proc. do 0,08 proc.











