Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 marca 2014 roku zwiększył się o 1,01 pkt. proc. do 14,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 12,88 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadł TVN. Jego wynik wyniósł 12,87 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,30 proc.; w dół o 0,82 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,19 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TVN24 (3,04 proc.; + 0,26 pkt. proc.), TVP Info (2,75 proc.; + 0,25 pkt. proc.), Polsat News (1,26 proc.; + 0,13 pkt. proc.) i TV6 (0,95 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się kanał TVN, który zanotował tutaj spadek 0,01 pkt. proc. do 14,71 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zwiększył się o 0,52 pkt. proc. do 14,43 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się Jedynka - wzrost o 0,96 pkt. proc. do 10,26 proc. udziału.
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 7,26 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Wśród hitów ratingowych tygodnia na drugim miejscu znalazł się serial „Ranczo” TVP1 z 6,42 mln widzów.
Natomiast wśród dużych formatów rozrywkowych ponownie największym zainteresowaniem cieszył się „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”, którego widownia wyniosła 3,72 mln osób. W porównaniu do poprzedniego tygodnia wzrosła ona o 170 tys. widzów (więcej na ten temat).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.03.2014 - 23.03.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.03.2014 - 23.03.2014 - grupa 16-49











