Polska aplikacja do samorozwoju Focusly promowana przez Up&More

Up&More odpowiedzialny jest za działania promocyjne polskiej aplikacji do samorozwoju, medytacji i praktyki uważności - Focusly. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości oraz zdobywanie zaangażowanych użytkowników korzystających z aplikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zadaniem agencji jest prowadzenie działań z zakresu marketingu online w takich kanałach jak: Google Ads, Facebook Ads i Apple Search Ads. Stopniowo zwiększana będzie również świadomość potencjalnych użytkowników na temat brandu, tego czym jest aplikacja Focusly i jak może im pomóc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/deweloper-dantex-linkedin-up-more ##

Głównym celem jest zwiększenie liczby instalacji aplikacji i późniejszego wykupienia subskrypcji przez użytkowników.

- Z zespołem Focusly od pierwszego spotkania poczuliśmy, że nadajemy na tych samych falach. Znamy również problemy życia codziennego, chcemy za pomocą marketingu pokazać, że Focusly pomoże użytkownikom stawić czoła tym problemom. W zaplanowanych działaniach zadbamy o sferę kreatywną, performance, a także kompleksową analitykę. – komentuje Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/up-more-aplikacja-sephora ##

Focusly to aplikacja wspierająca rozwój osobisty poprzez nagrania psychoedukacyjne, praktyki uważności i medytacje prowadzone tworzone przez ekspertów – psychologów, terapeutów, trenerów uważności i nauczycieli medytacji.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska