W spocie pokazane są różne osoby nucące przyśpiewkę kibicowską „Polska, biało-czerwoni”, a także nasi wybrani reprezentanci na igrzyska olimpijskie, m.in. siatkarze i lekkoatleci. Kampania informuje również o promocji, w ramach której na stacjach Orlenu rozdawane są naklejki dla kibiców z różnymi hasłami wspierającymi naszych zawodników.
Orlen od wielu lat wspiera sponsoringowo polskich sportowców, obecnie jest sponsorem naszej reprezentacji olimpijskiej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-reklamuje-sie-jako-maly-wielki-sponsor-polskiej-reprezentacji-olimpijskiej-wideo ##
Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona w czerwcu br. związku z piłkarskim Euro 2016. Działania są prowadzone pod hasłem „Orlen. Najbliżej”, które ma nawiązywać do powszechnej dostępności stacji Orlen w Polsce, a także podkreślać bliskość emocjonalną tej marki z drużynami narodowymi i kibicami.

Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet (m.in. reklamy wideo, serwis orlenkibicuje.pl z konkursami i zabawami dla kibiców), prasę oraz stacje Orlen (materiały POS).
Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe Scholz&Friends Warszawa i Just, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.











