W siedmioodcinkowej serii „Polska dobrze zaprojektowana” zaprezentowane zostaną widzom m.in. Filharmonia im. M. Karłowicza w Szczecinie, Teatr Szekspirowski w Gdańsku, Stacja Kultura w Rumii, Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie, siedziba Agory w Warszawie czy Muzeum Sztuki Współczesnej MOCAK w Krakowie.
W ramach akcji promocyjnej Domo+ zaprosiło do współpracy trzech zagranicznych blogerów: justtravelous.com (Niemcy), huffingtonpost.com/robin-rodig/ (USA) oraz aluxurytravelblog.com (Wielka Brytania), którzy wykorzystując swoje strony oraz kanały społecznościowe opiszą przykłady polskich budynków, które najbardziej przypadły im do gustu.
Prowadzącym cykl o polskiej architekturze prowadzi Jakub Szczęsny. Program „Polska dobrze zaprojektowana” można oglądać w Domo+ w każdą niedzielę o godz. 17.00.

Emisję programu wspiera kampania reklamowa, obejmującą outdoor, ekrany LCD w centrach handlowych, prasę i internet. Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa domoplus.pl/polska. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za kreację Agencja 2012.











